• Date : Sun Sep 08, 2019
دیدار صمیمانه كودكان كانون پرورش فكری با شهردار بندر گناوه
کودکان کانون پرورش فکری گناوه با بیانی زیبا و مسلط، مهمترین دغدغه های خود درباره مسایل شهری را با شهردار در میان گذاشتند.

کودکان کانون پرورش فکری گناوه با بیانی زیبا و مسلط، مهمترین دغدغه های خود درباره مسایل شهری را با شهردار در میان گذاشتند.

یکی از بچه ها از انبوه موتورسواران و قلیانی ها در پارک های شهر گفت و دیگری از وضعیت نامناسب کیوسک های میدان امام گلایه کرد. از ضرورت احداث شهربازی، پلاژ و پارک بانوان گفته شد تا وضعیت چهره نامناسب ورودی شهر. خلاصه از هر دری سخنی رفت...

خانم ارشادی، مسئول کانون پرورش فکری گناوه که همراه با مربیان این مرکز، بچه ها را به مهمانی شهردار آورده بود شرحی از فعالیت هایشان ارائه کرد و خواستار مناسب سازی محوطه کانون توسط واحدهای فضای سبز و زیباسازی شهرداری شد.

شهردار گناوه که از تسلط و بیان خوب کودکان کانون خوشحال شده بود گفت: در بسیاری از شهرهای کشور، مراکزی وجود دارند که هزینه های زیادی را صرف بهبود روابط اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس و آموزش نحوه برقراری ارتباط  برای کودکان خوردسال می کنند؛ این جای تبریک دارد که کانون گناوه بدون صرف هزینه های زیاد، کودکانی آگاه، سخنور و با اعتماد به نفس را پرورش داده است.

حسینی حقیقی: در ابتدا به شما بچه ها قول می دهم حرف ها و وعده هایی که بیان می کنم عملی شوند تا بتوانیم شهری زیباتر را برایتان بسازیم. ما مصمم هستیم باغ بانوان را در محیطی مناسب احداث کنیم که انتهای آن به ساحل و پلاژ ختم می شود. طرحی را برای فضاسازی و زیباتر کردن ورودی گناوه(از پلیس راه تا چهارراه ورزش) که ویترین شهر ماست به شورا ارائه داده ایم، این طرح مصوب شده و در آینده نزدیک عملیات عمرانی آن را آغاز می کنیم.

قول می دهم در اسرع وقت محوطه کانون را زیباسازی و بانشاط کنیم.

ایجاد شهربازی مسقف از برنامه ها و اهداف شهرداری در حوزه سرمایه گذاری ست که امیدوارم بتوانیم محیطی مناسب و در شان کودکان گناوه و مسافران شهرمان را فراهم کنیم.

طرح بهسازی میدان امام(ره) و ساماندهی دستفروشان آماده شده که بزودی رونمایی و اجرایی می شود.

برای جلوگیری از ورود موتور به پارک ها نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم. اجرائیات شهرداری را تقویت می کنیم اما رفع این معضل نیازمند کار فرهنگی و دخالت بیشتر شهروندان است.

طبق وعده ای که درحضور استاندار داده بودم، همه تولیدات مبلمان شهری آقای فرزاد دشتی زاده(هنرمند خوش ذوق و بین المللی همشهری) را خریداری کرده ایم و بزودی چهره شهر رنگ و بوی تازه ای خواهد گرفت.

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0