• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ 
  • تعداد بازدید : 3327
میدان امام علی (ع) گناوه ساماندهی شد
شهردار گناوه: عملیات آسفالت میدان امام علی (ع) گناوه، یکی از حادثه خیزترین نقاط ترافیکی در این شهر آغاز شد.

سید جواد حسینی حقیقی اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به شهروندان و تکمیل پروژه‌های شهرداری عملیات آسفالت میدان امام علی (ع) به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های این شهرداری آغاز شد.

وی افزود: با بهره برداری از پروژه میدان امام علی (ع) گناوه، خطرناک‌ترین نقطه ترافیکی گناوه که به دلیل تلاقی محورهای خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد با استان بوشهر محل حوادث و سوانح رانندگی بسیاری شده بعد از سال‌ها ساماندهی می‌شود.

حسینی حقیقی بیان کرد: ساماندهی مسیرهای خروجی و ورودی، تأمین نورپردازی با جلوه‌های متفاوت، ایجاد فضای سبز، نصب المان‌های ویژه در کنار طراحی زیبای میدان از برنامه‌های شهرداری گناوه برای زیباسازی میدان امام علی (ع) گناوه است.

شهردار گناوه گفت: این شهرداری همزمان پروژه عمرانی متعددی را در دست اجرا و فعال دارد که با اتمام آنها مبلمان این شهر گردشگر پذیر بهبود خواهد یافت.

حسینی حقیقی افزود: مجموعه گردشگری سردار شهید قاسم سلیمانی، فاز دوم خیابان خور، پل ورودی، پیاده راه سلامت، بلوار و روشنایی خیابان به سمت گمرک و اداره بندر و دریانوردی، بازارچه صنایع دستی بانوان، میدان امام علی (ع)، آسفالت معابر و خیابان‌ها، میدان لنگر و پیاده راه بلوار جمهوری اسلامی از عمده پروژه‌های در دست اجرا است.

وی اظهار داشت: اعتبار این پروژه‌ها از محل درآمدهای شهرداری، تملک دارایی شهرستان و منابع استانی و عوارض ارزش افزوده تأمین شده‌است.

امتیاز :  ۴.۵۰ |  مجموع :  ۲

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0